Újból csúszik a Starliner második, személyzet nélküli tesztútja, az OFT-2. A startra legkorábban április 2-án került volna sor, azonban ahogy múltkor is írtuk, a texasi viharos időjárás csúszásokat okozott a szoftver tesztelésében, ezért a Boeing űrhajója nem tudta tartani a felkészítülési menetrendet. A NASA szerint az OFT-2 (Orbital Flight Test 2) így semmiképpen sem tudja befejezni a misszióját április végéig, amikor a Crew-2 Dragonja megérkezik április 20-án. A Nemzetközi Űrállomáson 2 db IDA (International Docking Port) dokkoló van, amiből az egyiket a Crew-1 foglalja el (május 9-ig), a második pedig a Crew-2 részére tartanak fent. Érthető a NASA döntése, mivel mindig operatív küldetések élveznek előnyt a tesztküldetésekkel szemben, így a Starlinernek várnia kell. Új időpontot később neveznek majd meg az OFT-2-re
Jelentősen emeli az árait a NASA a Nemzetközi Űrállomásra feljuttatott kereskedelmi szállítmányok esetében. A közlemény szerint (amit az űrhivatal nem vert nagy dobra) a jövőben a következő szerint alakul az árazás:
- 1 kg feljuttatása az ISS-re a korábbi 3000 dollár/kg helyett 20 000 dollár/kg lesz
- 1 kg visszahozatala az ISS-ről a korábbi 6000 dollár/kg helyett 40 000 dollár/kg lesz
- 1 űrhajós munkaórája (amit pl. egy tudományos kísérlettel tölt) 17 500 dollár/óra helyett 130 000 dollár lesz
Kissé érthetetlen a drasztikus áremelés, és a Nemzetközi Űrállomást tudományos kísérletekre használó megrendelőket is sokkolta a hír. A NASA a döntést azzal indokolta, hogy a jelenlegi és jövőbeli kereslet indokolja az áremelést, illetve így az árak megfelelő mértékben tükrözik a Nemzetközi Űrállomás üzemeltetési költségeit.
Az űrhivatal a 2021-es költségvetésében a kért 150 millió dollár helyett csak 17 milliót kapott az ISS kereskedelmi terveinek (privát tőke és cégek bevonása, pl. Axiom modulok) végrehajtására, így a mostani döntés összefügghet ezzel is. A NASA nem csoportosíthat át más forrásokat erre a célra, minden megszavazott adódollár az adott programra költhető csak el.