A Rocket Factory Augsburg által vezetett konzorcium bemutatta az Argo elnevezésű, utánpótlás szállítására tervezett járművét. Ezzel egyidejűleg pedig be is nyújtották a projektet további vizsgálatra az Európai Űrügynökséghez. Szorosan idekapcsolódik az utóbbi által kiírt Commercial Cargo Transportation Initiative (CCTI) kezdeményezés, mely májusban látott napvilágot azzal a céllal, hogy az európai ipart olyan teherszállító rendszer kifejlesztésére ösztönözze, amely a Nemzetközi Űrállomást (ISS) és a jövőbeni kereskedelmi célállomásokat egyaránt képes kiszolgálni.
Az ESA által három szakaszra osztott CCTI első fázisa (1.1) az előzetes terv elkészítését, valamint egy „harmadik féltől származó finanszírozás” meglétét foglalja magában. A következő, azaz 1.2. ciklus az 1.1-et teljesítő vállalatok számára lesz nyitott, és elsősorban a tervezés legkritikusabb pontjainak kockázatmentesítése lesz a fő szempont. A 2. fázis lesz az utolsó lépés a demonstrációs repülésig, mely minden jelentkező számára nyitva áll, függetlenül attól, hogy részt vett-e az 1. fázisban.
A pályázatban részt vevő vállalatoknak legkésőbb 2028-ig el kell elindítaniuk bemutatkozó missziójukat, mely során legalább 2 tonna rakományt kell az ISS-re szállítaniuk, és legalább 1 tonnát vissza kell juttatniuk a Földre.

Az Argo 3400 kg-ot képes alacsony Föld körüli pályára szállítani, és közel 13 köbméternyi nyomás alatt lévő raktérrel rendelkezik. És bár az RFA az űrhajót saját rakétáinak egyikével tervezi az űrbe juttatni, bármilyen, megfelelő hasznos teherbírású rakétával elindítható lesz.