18 órán belül újabb két Starlink küldetést hajtott végre a SpaceX, és töretlenül halad a konstelláció második generációjának kiépítésében.
Starlink 7-5
A két hétvégi indítás közül az elsőre a kaliforniai Vandenberg Űrhaderőbázisról került sor, és ahogy megszokhattuk, a hetedik műholdréteg bővítése folytatódott, melyek tagjai poláris pályán keringenek. A főszereplő a veterán B1061 jelű Falcon-9 volt, mely 16. repülésével feljött a legtöbb repülést teljesítő fokozatok listájának második helyére, holtversenyben a B1060-nal. A szombat délelőtt 10:23-kor elinduló rakéta mindkét fokozata hibátlanul teljesítette a rájuk bízott feladatot, az első fokozat tizenhatodik alkalommal is „rátalált” a fogadására kivezényelt Of Course I Still Love You drónhajóra, a 21 darab műhold közel egy órával indítás után vált le a második fokozatról.

Starlink 6-24
A Floridából végrehajtott indításra magyar idő szerint vasárnap 4:17-kor került sor, és szintén az elmúlt időszakban már megszokott módon a Cape Canaveral Űrhaderőbázis SLC-40 startállása szolgált helyszínül. Erre a küldetésre a Falcon-9 B1080-at jelölték ki, mely a jelenlegi flotta második legfiatalabb tagja, idén májusban mutatkozott be, a mai küldetés pedig már a negyedik volt számára. Viszont az eddigi legnehezebb feladatot szánták a rakétának -szó szerint-, ugyanis ezúttal 23 műholdat pakoltak a raktérbe, ami ~18,4 tonna terhelést jelentett. Ezzel egy új rekord is megdőlt, mivel soha korábban nem repült még újrahasználható módban egy Falcon-9 ilyen nehéz hasznos teherrel. Ez is jelzi, hogy mennyire magabiztos a SpaceX a járműben, és szinte folyamatosan a határokat tudják feszegetni vele.
Csak úgy, mint tegnapi társa, ez a hordozó sem vallott kudarcot, és a raktérbe helyezett 22 műholdat a kijelölt pályára állította, míg az első fokozat az A Shortfall of Gravitas fedélzetén fejezte be repülését.
