A legutolsó hivatalos információ alapján november 10-én ismét a magasba emelkedik egy Falcon-9-es, hogy a C211 jelű Cargo Dragon űrhajót a világűrbe juttassa. Ehhez a feladathoz a SpaceX a B1081-2 jelű fokozatot fogja alkalmazni, mely a floridai Kennedy Űrközpont LC-39A indítóállásán indítja majd be 9 db Merlin-1D hajtóművét. A CRS-29 kapszulája 9.525 kilogrammal rendelkezik, ami magába foglalja a saját, valamint az általa szállított utánpótlás és személyzeti ellátmány tömegét is. Utóbbiakról bővebben nem ejtenénk szót, viszont a kísérletek végrehajtásához szükséges felszerelésekről igen. Ide tartozik például az a technológiai bemutató, amely optikai kommunikációval ruházza fel az állomást, de egy légkörrel kapcsolatos tanulmány is utazik a Dragon fedélzetén.
ILLUMA-T
A NASA ILLUMA-T elnevezésű vizsgálata egy olyan technológiát tesztel, amely hatékonyabb adatkommunikációs képességeket biztosít az ISS-en. Az ehhez szükséges terminált az állomás külsejére fogják szerelni, mely lézeres, avagy optikai kommunikáció segítségével információkat küld az ügynökség LCRD (Laser Communications Relay Demonstration) rendszerének, ami geoszinkron pályán kering bolygónk körül. Az LCDR ezt követően a kapott adatokat a hawaii és a kaliforniai földi állomásokra sugározza. Ehhez láthatatlan infravörös fényt használ, amely nagyobb adatátviteli sebességet képes produkálni, mint a hagyományos rendszerek, így egyetlen adás során több képet és videót lehet küldeni és fogadni.

AWE
Hosszabb nevén az ún. Atmospheric Waves Experiment egy infravörös képalkotó műszerrel méri a légköri gravitációs hullámok (AGW) jellemzőit, eloszlását és mozgását. A kutatók ezzel kapcsolatban azt vizsgálják, hogy az AGW hogyan járul hozzá az űridőjáráshoz, amely hatással van az űr- és földi kommunikációs, navigációs és nyomkövető rendszerekre.
