A Blue Originnek 21 különböző módosítást kell eszközölnie az FAA döntése alapján.
Egy éves vizsgálati ügy végére került pont a Blue Origin New Shepard szuborbitális rakétájának balesetét követően. A tavaly szeptemberi NS-23 utasok nélküli repülés során bekövetkező szerencsétlenség kivizsgálása jóval hosszabb időt vett igénybe, mint amire számítani lehetett, de Jeff Bezos űripari cége hamarosan visszatérhet az űrugrások végrehajtásához. Előtte azonban az FAA által megfogalmazott 21 módosítást, fejlesztést kell végrehajtaniuk, amit a saját, valamint a cég még tavasszal lezárult belső vizsgálata alapján írt elő a repülési hatóság. A BO márciusban azt is nyilatkozta, hogy „hamarosan” visszatérhetnek a repülésekhez, ez azonban a mai napig nem történt meg, és legkorábban csak októberben kerülhet sor az NS-24 küldetésre.
Az FAA vizsgálatának eredménye egybecseng a BO eredményeivel, azaz a hordozórakéta meghibásodása a BE-3PM hajtómű túlmelegedése, és ezáltal a fúvókában keletkező szerkezeti károsodás miatt következett be. A 21 módosítást természetesen nem hozta nyilvánosságra egyik fél sem, de a cég szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a mostani állás szerint „heteken belül” készen állhatnak a visszatérésre. Ahhoz viszont, hogy a New Shepard ismét megkapja a repülési engedélyt, minden előírt változásnak maradéktalanul meg kell felelnie.
